lördag 15 maj 2010

En lite speciell Spotifylista


Jag är medveten om att jag har nämnt skivförsäljningssajten Milesofmusic åtminstone några gånger tidigare. Jag saknar den med all dess information och tips på nya bra band och artister speciellt inom ny nordamerikansk americana och alt-country. Paketen innehållande 8 cdskivor (med fördelaktig porto- och fraktavgift och de amerikanska skivpriserna såklart, även om det tillkom tull och andra avgifter) saknar jag också.

Men nu blir det kanske (jag garderar mig lite) sista gången jag tar upp det här ämnet, eftersom jag nu har ställt samman en Spotifylista med några av alla de band och artister som jag fick upp ögonen för genom Milesofmusic. Kanske är det måhända ett terapeutiskt och bra sätt att bearbeta saknaden och jag måste också tillstå att jag blev mäkta imponerad eller förvånad över att finna så mycket, av det som jag inhandlade från MoM, på Spotify. Förvånad men i positiv bemärkelse ska jag tillägga. Så håll tillgodo för det finns flera bra artister och band som åtminstone jag skulle önska något större framgångar än vad de hittills har rönt. Länken finns nedan...


Länkad här: Milesofmusic




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar